CAVALLONE, Mauro
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 98
AS - Asia 63
EU - Europa 53
SA - Sud America 3
AF - Africa 2
Totale 219
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 96
SG - Singapore 46
IT - Italia 27
CZ - Repubblica Ceca 7
DE - Germania 7
AE - Emirati Arabi Uniti 4
ID - Indonesia 2
KG - Kirghizistan 2
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 2
PE - Perù 2
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CA - Canada 1
EG - Egitto 1
FR - Francia 1
GB - Regno Unito 1
GR - Grecia 1
HK - Hong Kong 1
HU - Ungheria 1
IE - Irlanda 1
JP - Giappone 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
NL - Olanda 1
PA - Panama 1
PH - Filippine 1
PT - Portogallo 1
SE - Svezia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TM - Turkmenistan 1
TR - Turchia 1
UA - Ucraina 1
Totale 219
Città #
Boardman 74
Singapore 23
Brno 7
Rome 7
Munich 6
Ashburn 5
Sant'Antimo 4
Bandung 2
Bishkek 2
Caserta 2
Dubai 2
Lima 2
L’Aquila 2
Naples 2
Scafati 2
Vientiane 2
Ashgabat 1
Athens 1
Baku 1
Bergamo 1
Bratislava 1
Cairo 1
Dublin 1
Hong Kong 1
La Paz 1
Livorno 1
London 1
Los Angeles 1
Luxembourg 1
Manila 1
Newark 1
Ottawa 1
Paris 1
San Marzano sul Sarno 1
Sarno 1
Sofia 1
Sopron 1
Stockholm 1
Tokyo 1
Yerevan 1
Totale 168
Nome #
Il Marketing degli enti locali: criticità, strategie, operatività 15
La comunicazione integrata: nuovi strumenti al servizio del mercato 11
Engaging citizens in collective co-production. Insights from the Turnà a N’Domà (back to the future) project 10
Oltre la fidelizzazione: il marketing nell’era della complessità 9
Framing higher education quality from a business perspective: setting the conditions for value co- creation 8
From adaptation to standardization: the positive cycle of cross cultural communication 8
Il marketing nel mondo dei servizi 8
Prospettiva europea e formazione: L’esperienza della fondazione Annunciata Cocchetti 8
Debunking the myth of industry 4.0 in health care: insights from a systematic literature review 8
Le ricerche di mercato e di marketing: l'indagine "stetoscopio" 7
Filling in the gaps in higher education quality. An analysis of Italian students’ value expectations and perceptions 7
3. Analisi dei dati complessivi (Leonardo Da Vinci) 7
Envisioning the future of health systems: Exploratory insights from European countries 7
Gestire la comunicazione di marketing nella società' multiculturale: problemi aperti e implicazioni per il management 6
Customer perception of bank communication: evidence and implications 6
Co-design between consumers and companies: roles, created-exchanged value and reward systems 6
Il TES Marketing presupposti strategici ed operativi per andare oltre la fidelizzazione 6
Beware of side effects on quality! Investigating the implications of home working on work-life balance in educational services 6
Incontro con il Marketing 6
L’approccio TES Marketing: dal delivered mix alla fidelizzazione 6
Beyond the rhetoric of health tourism: shedding light on the reality of health tourism in Italy 6
"Stetoscopio 2014", il sentire degli italiani e il modello I.T.E.R. marketing 6
Gestire la comunicazione di marketing nella società multiculturale: problemi aperti e implicazioni per il management 6
A tale of two stakeholders: achieving excellence by merging quality expectations in Higher Education institutions 6
Unravelling the implications of learning experiences on doctoral degree holders’ employment: empirical insights and avenues for further developments 5
The managerialization of museums and art institutions: perspectives from an empirical analysis 5
Il Marketing Turistico: la relazione con il cliente 5
Creazione e scambio di valore nella coprogettazione cliente-impresa 5
Marketing and Customer Loyalty, the Extra Step Approach 5
Delving into the soft side of TQM: An analysis of people involvement’s implications on management practices 5
E-tailing as an evolution of the distribution channel in tourism 5
Effect of Perceived Crisis Response on Consumers' Behavioral Intentions During a Company Scandal. An Intercultural Perspective 5
What enables doctoral degree holders to get a job? A journey through doctoral students' satisfaction with educational services 4
La catena della fidelizzazione nelle imprese di servizi 4
Il presidio marketing nella banca del terzo millennio 4
Le ricerche di mercato e di marketing: "stetoscopio". Il sentire degli italiani 4
Stetoscopio 2015: il sentire degli italiani 4
Stewarding Marketing communication in multicultural settings 4
La comunicazione culturalmente e cross-culturalmente customizzata: nuovi sviluppi teorici e analisi empirica su target di extracomunitari presenti in Italia 4
Who empowers whom? The role of organizational health literacy in empowering patients 3
Il ruolo della comunicazione nella relazione tra banca e cliente 3
Improving service quality in healthcare organizations through geomarketing statistical tools 3
Vendere nell’era della complessità 3
Legitimizing the contribution of marketing to firms’ success: An exploratory investigation of marketing professionals 3
Is work digitalization without risk? Unveiling the psycho-social hazards of digitalization in the education and healthcare workplace 2
Totale 264
Categoria #
all - tutte 2.600
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.600


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024132 0 0 0 0 0 0 0 0 0 55 5 72
2024/2025132 44 80 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 264