QUINTANO, Michele
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.282
NA - Nord America 1.923
AS - Asia 570
SA - Sud America 76
AF - Africa 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 1
Totale 4.866
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.907
RU - Federazione Russa 788
IT - Italia 441
UA - Ucraina 282
VN - Vietnam 216
SG - Singapore 184
SE - Svezia 169
DE - Germania 157
GB - Regno Unito 155
FR - Francia 140
CN - Cina 123
BR - Brasile 71
FI - Finlandia 46
PL - Polonia 22
ES - Italia 19
BE - Belgio 17
CZ - Repubblica Ceca 16
CA - Canada 10
IN - India 9
ZA - Sudafrica 8
TR - Turchia 7
HK - Hong Kong 5
NL - Olanda 5
AT - Austria 3
MY - Malesia 3
PA - Panama 3
PK - Pakistan 3
AR - Argentina 2
BD - Bangladesh 2
BG - Bulgaria 2
DK - Danimarca 2
EE - Estonia 2
EU - Europa 2
HR - Croazia 2
ID - Indonesia 2
IL - Israele 2
IQ - Iraq 2
JP - Giappone 2
LT - Lituania 2
MA - Marocco 2
NO - Norvegia 2
PT - Portogallo 2
RO - Romania 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TH - Thailandia 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AM - Armenia 1
AU - Australia 1
AZ - Azerbaigian 1
BB - Barbados 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
GR - Grecia 1
HU - Ungheria 1
IE - Irlanda 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KH - Cambogia 1
KR - Corea 1
MT - Malta 1
MX - Messico 1
PE - Perù 1
PY - Paraguay 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
Totale 4.866
Città #
Chandler 255
Woodbridge 223
Dong Ket 213
Ann Arbor 209
Houston 132
Singapore 116
Nyköping 111
Fairfield 98
Dearborn 88
Ashburn 81
Southend 78
Jacksonville 75
Boardman 65
Moscow 63
Wilmington 60
The Dalles 55
Beijing 43
Seattle 39
Princeton 37
Bremen 34
Naples 34
Cambridge 32
Lawrence 31
Napoli 24
Rome 23
Milan 22
Ogden 21
Florence 20
Brussels 17
Shanghai 17
Düsseldorf 16
Des Moines 15
Helsinki 15
Kraków 13
Los Angeles 13
Menlo Park 13
Brno 12
Casoria 11
Florianópolis 11
Munich 11
Norwalk 11
Yubileyny 10
London 9
Nanjing 8
New York 8
Arzano 7
Frankfurt am Main 7
Grafing 7
Lauterbourg 7
Madrid 7
Shenyang 7
Bari 6
Ottawa 6
Turku 6
Auburn Hills 5
Barcelona 5
Bloemfontein 5
Hong Kong 5
Kunming 5
Selargius 5
Sevilla 5
Warsaw 5
Guangzhou 4
Hebei 4
Hefei 4
Istanbul 4
Mölnlycke 4
Olomouc 4
Piana 4
Redmond 4
Rio de Janeiro 4
Salerno 4
Santa Clara 4
Santa Marinella 4
Taranto 4
Venice 4
Alba Adriatica 3
Baveno 3
Capurso 3
Casale sul Sile 3
Caserta 3
Castel San Giorgio 3
Castel Volturno 3
Cinisello Balsamo 3
Dallas 3
Edinburgh 3
Gragnano 3
Jinan 3
Marigliano 3
Mirano 3
Nuremberg 3
Portsmouth 3
Roubaix 3
Somma Lombardo 3
Taglio Di Po 3
Acerra 2
Amstelveen 2
Amsterdam 2
Arcole 2
Belo Horizonte 2
Totale 2.715
Nome #
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia 254
Understanding the role of the service experience in the cruise industry 240
Analyzing the relationships among critical brand equity drivers and consumer behavioural intentions 224
A Holistic View of Marketing of Innovation in European Countries: Introduction 217
The Effect of Digital Technologies Adoption in Healthcare Industry: A Case Based Analysis 213
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012 195
The impact of consumer–brand engagement on brand experience and behavioural intentions: an Italian empirical study 186
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model 185
The Influence of Tourists’ National Culture on Their Behaviours in a Sport Mega-Event 175
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno 172
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi 168
L'impatto dei mega eventi nella gestione strategica dei territori. Il caso America's Cup World Series di Napoli 159
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey 158
How do firms process info? Monitoring brand equity drivers in Food and Beverage Sector 158
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours 150
Concorrenza e strategie di differenziazione nel settore del trasporto aereo 149
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum 148
I comportamenti strategici delle imprese elettriche europee 144
The impact of brand experience and brand trust on brand-self connection: a comparative analysis 138
The impact of brand experience and brand trust on brad-self connection: a comparative analysis 135
Consumer Behaviour. Comportamento d'acquisto e fedeltà del consumatore 129
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento 120
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno 113
The impact of servicescape on cruiser experience and behaviouraL intentions. A conceptual framework 112
The relational confidence as a leverage of inter firm networks 110
Le relazioni di marketing nella gestione dei sistemi portuali: proposta di un modello di analisi 104
Social media marketing practices and consumer reactions: a content analysis on Facebook brand pages 92
Le determinanti del valore della marca nella prospettiva del cliente: un'analisi comparata 90
Measuring event experience and its behavioural consequences in the context of a sports mega-event 90
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry 89
I comportamenti strategici delle compagnie elettriche europee 72
A holistic view of marketing of innovation in European Countries 63
La gestione dei punti vendita di street food nel periodo COVID-19: un’analisi comparata 61
Analysing the impact of green consumption values on brand responses and behavioural intention 59
Le attività di marketing e vendite e di servizio post-vendita / Le strategie per il vantaggio competitivo 49
Managing consumer-brand relationships on digital live streaming platform: a comparative study 40
Understanding Green Consumer Behavior in Digital Environment: A Systematic Literature Review 32
The role of live streaming digital platforms to sustain brand strategies: An exploratory study 26
Totale 5.019
Categoria #
all - tutte 19.676
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 19.676


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021624 84 6 38 38 45 10 49 11 36 58 15 234
2021/2022322 16 17 1 80 19 33 31 62 16 21 8 18
2022/2023707 90 70 36 86 96 112 29 64 67 13 32 12
2023/2024296 19 12 11 16 18 50 20 16 43 8 12 71
2024/20251.456 40 121 25 48 48 140 303 457 61 82 84 47
2025/20262 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 5.019