QUINTANO, Michele
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.330
NA - Nord America 2.174
AS - Asia 738
SA - Sud America 139
AF - Africa 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 2
Totale 5.400
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.152
RU - Federazione Russa 789
IT - Italia 465
UA - Ucraina 283
SG - Singapore 268
VN - Vietnam 241
SE - Svezia 169
DE - Germania 157
GB - Regno Unito 157
CN - Cina 155
FR - Francia 150
BR - Brasile 120
FI - Finlandia 47
PL - Polonia 27
ES - Italia 20
BE - Belgio 17
CZ - Repubblica Ceca 16
IN - India 15
CA - Canada 12
ZA - Sudafrica 9
HK - Hong Kong 8
TR - Turchia 8
EC - Ecuador 6
JP - Giappone 6
NL - Olanda 6
ID - Indonesia 5
IQ - Iraq 5
AR - Argentina 4
AT - Austria 4
BD - Bangladesh 4
MX - Messico 3
MY - Malesia 3
PA - Panama 3
PK - Pakistan 3
AZ - Azerbaigian 2
BG - Bulgaria 2
CO - Colombia 2
DK - Danimarca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
EE - Estonia 2
EG - Egitto 2
EU - Europa 2
HR - Croazia 2
IL - Israele 2
LT - Lituania 2
MA - Marocco 2
NO - Norvegia 2
PE - Perù 2
PT - Portogallo 2
PY - Paraguay 2
RO - Romania 2
SA - Arabia Saudita 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TH - Thailandia 2
TN - Tunisia 2
TW - Taiwan 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AM - Armenia 1
AU - Australia 1
BB - Barbados 1
GE - Georgia 1
GF - Guiana Francese 1
GR - Grecia 1
GY - Guiana 1
HU - Ungheria 1
IE - Irlanda 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KH - Cambogia 1
KR - Corea 1
LV - Lettonia 1
MN - Mongolia 1
MT - Malta 1
TV - Tuvalu 1
UY - Uruguay 1
Totale 5.400
Città #
Chandler 255
Woodbridge 224
Dong Ket 213
Ann Arbor 209
Dallas 198
Houston 132
Singapore 126
Nyköping 111
Fairfield 98
Ashburn 88
Dearborn 88
Southend 78
Jacksonville 76
Beijing 72
Boardman 65
Moscow 63
Wilmington 60
The Dalles 55
Naples 40
Seattle 39
Princeton 37
Bremen 34
Cambridge 32
Rome 32
Lawrence 31
Napoli 24
Milan 22
Ogden 21
Florence 20
Brussels 17
Shanghai 17
Düsseldorf 16
Des Moines 15
Helsinki 15
Los Angeles 15
Kraków 13
Menlo Park 13
Brno 12
Casoria 11
Florianópolis 11
London 11
Munich 11
New York 11
Norwalk 11
Warsaw 10
Yubileyny 10
Ho Chi Minh City 8
Hong Kong 8
Nanjing 8
Arzano 7
Frankfurt am Main 7
Grafing 7
Lauterbourg 7
Madrid 7
Shenyang 7
Turku 7
Bari 6
Ottawa 6
São Paulo 6
Tokyo 6
Auburn Hills 5
Barcelona 5
Bloemfontein 5
Boston 5
Cerro Maggiore 5
Kunming 5
Rio de Janeiro 5
Santa Clara 5
Selargius 5
Sevilla 5
Chicago 4
Council Bluffs 4
Guangzhou 4
Hanoi 4
Hebei 4
Hefei 4
Istanbul 4
Mölnlycke 4
Olomouc 4
Piana 4
Redmond 4
Salerno 4
Santa Marinella 4
Taranto 4
Venice 4
Alba Adriatica 3
Baveno 3
Brasília 3
Capurso 3
Casale sul Sile 3
Caserta 3
Castel San Giorgio 3
Castel Volturno 3
Chennai 3
Cinisello Balsamo 3
Denver 3
Edinburgh 3
Gragnano 3
Jinan 3
Johannesburg 3
Totale 3.014
Nome #
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia 273
Understanding the role of the service experience in the cruise industry 247
A Holistic View of Marketing of Innovation in European Countries: Introduction 242
Analyzing the relationships among critical brand equity drivers and consumer behavioural intentions 240
The Effect of Digital Technologies Adoption in Healthcare Industry: A Case Based Analysis 224
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012 218
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model 207
The impact of consumer–brand engagement on brand experience and behavioural intentions: an Italian empirical study 194
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno 191
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi 183
The Influence of Tourists’ National Culture on Their Behaviours in a Sport Mega-Event 183
Concorrenza e strategie di differenziazione nel settore del trasporto aereo 179
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey 175
How do firms process info? Monitoring brand equity drivers in Food and Beverage Sector 170
L'impatto dei mega eventi nella gestione strategica dei territori. Il caso America's Cup World Series di Napoli 169
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours 169
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum 166
I comportamenti strategici delle imprese elettriche europee 152
The impact of brand experience and brand trust on brad-self connection: a comparative analysis 148
The impact of brand experience and brand trust on brand-self connection: a comparative analysis 147
Consumer Behaviour. Comportamento d'acquisto e fedeltà del consumatore 135
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento 131
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno 127
Social media marketing practices and consumer reactions: a content analysis on Facebook brand pages 120
The relational confidence as a leverage of inter firm networks 118
The impact of servicescape on cruiser experience and behaviouraL intentions. A conceptual framework 118
Le relazioni di marketing nella gestione dei sistemi portuali: proposta di un modello di analisi 114
Measuring event experience and its behavioural consequences in the context of a sports mega-event 109
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry 102
Le determinanti del valore della marca nella prospettiva del cliente: un'analisi comparata 99
La gestione dei punti vendita di street food nel periodo COVID-19: un’analisi comparata 93
I comportamenti strategici delle compagnie elettriche europee 84
Analysing the impact of green consumption values on brand responses and behavioural intention 75
A holistic view of marketing of innovation in European Countries 71
Le attività di marketing e vendite e di servizio post-vendita / Le strategie per il vantaggio competitivo 56
Managing consumer-brand relationships on digital live streaming platform: a comparative study 52
Understanding Green Consumer Behavior in Digital Environment: A Systematic Literature Review 39
The role of live streaming digital platforms to sustain brand strategies: An exploratory study 35
Totale 5.555
Categoria #
all - tutte 22.598
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 22.598


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021458 0 0 0 0 45 10 49 11 36 58 15 234
2021/2022322 16 17 1 80 19 33 31 62 16 21 8 18
2022/2023707 90 70 36 86 96 112 29 64 67 13 32 12
2023/2024296 19 12 11 16 18 50 20 16 43 8 12 71
2024/20251.456 40 121 25 48 48 140 303 457 61 82 84 47
2025/2026538 106 164 147 96 25 0 0 0 0 0 0 0
Totale 5.555