QUINTANO, Michele
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.715
EU - Europa 1.264
AS - Asia 333
SA - Sud America 13
AF - Africa 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 3.332
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.715
IT - Italia 364
UA - Ucraina 282
VN - Vietnam 213
SE - Svezia 168
GB - Regno Unito 136
FR - Francia 110
DE - Germania 107
CN - Cina 99
FI - Finlandia 31
ES - Italia 19
PL - Polonia 19
BE - Belgio 14
BR - Brasile 12
TR - Turchia 5
ZA - Sudafrica 5
IN - India 4
MY - Malesia 3
DK - Danimarca 2
EU - Europa 2
ID - Indonesia 2
IL - Israele 2
RO - Romania 2
AT - Austria 1
BG - Bulgaria 1
GR - Grecia 1
HU - Ungheria 1
IE - Irlanda 1
KH - Cambogia 1
KR - Corea 1
MT - Malta 1
NL - Olanda 1
PE - Perù 1
PK - Pakistan 1
PT - Portogallo 1
RU - Federazione Russa 1
SG - Singapore 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TH - Thailandia 1
Totale 3.332
Città #
Chandler 255
Woodbridge 223
Dong Ket 213
Ann Arbor 209
Houston 132
Nyköping 111
Fairfield 98
Dearborn 88
Southend 78
Ashburn 77
Jacksonville 75
Wilmington 60
Beijing 42
Seattle 38
Princeton 37
Bremen 34
Cambridge 32
Lawrence 31
Naples 28
Napoli 24
Ogden 21
Florence 20
Boardman 15
Des Moines 15
Rome 15
Brussels 14
Kraków 13
Menlo Park 13
Casoria 11
Florianópolis 11
Los Angeles 11
Milan 11
Norwalk 11
Nanjing 8
Arzano 7
Grafing 7
Madrid 7
New York 7
Shenyang 7
Helsinki 6
Auburn Hills 5
Barcelona 5
Bloemfontein 5
Kunming 5
Selargius 5
Sevilla 5
Guangzhou 4
Hebei 4
Hefei 4
Mölnlycke 4
Piana 4
Redmond 4
Salerno 4
Santa Marinella 4
Taranto 4
Warsaw 4
Alba Adriatica 3
Baveno 3
Capurso 3
Casale sul Sile 3
Caserta 3
Castel Volturno 3
Edinburgh 3
Istanbul 3
Jinan 3
London 3
Marigliano 3
Somma Lombardo 3
Taglio Di Po 3
Acerra 2
Bitonto 2
Cagliari 2
Changsha 2
Copenhagen 2
Düsseldorf 2
Gunzenhausen 2
Haikou 2
Jakarta 2
Kilburn 2
Lacedonia 2
Mogliano Veneto 2
Monza 2
Mosciano Sant'Angelo 2
Muenster 2
Nanchang 2
Ningbo 2
Piacenza 2
Potenza 2
Pozzuoli 2
Pruszków 2
Redwood City 2
Saint Paul 2
San Diego 2
San Giovanni Lupatoto 2
San Jose 2
San Martino Valle Caudina 2
Subang Jaya 2
Tappahannock 2
Tel Aviv 2
Torino 2
Totale 2.286
Nome #
Understanding the role of the service experience in the cruise industry 210
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia 207
The Effect of Digital Technologies Adoption in Healthcare Industry: A Case Based Analysis 180
Analyzing the relationships among critical brand equity drivers and consumer behavioural intentions 167
The impact of consumer–brand engagement on brand experience and behavioural intentions: an Italian empirical study 160
A Holistic View of Marketing of Innovation in European Countries: Introduction 157
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012 147
The Influence of Tourists’ National Culture on Their Behaviours in a Sport Mega-Event 142
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model 137
L'impatto dei mega eventi nella gestione strategica dei territori. Il caso America's Cup World Series di Napoli 129
How do firms process info? Monitoring brand equity drivers in Food and Beverage Sector 124
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno 121
The impact of brand experience and brand trust on brad-self connection: a comparative analysis 114
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi 112
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey 110
The impact of brand experience and brand trust on brand-self connection: a comparative analysis 108
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum 108
I comportamenti strategici delle imprese elettriche europee 104
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours 94
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento 81
The relational confidence as a leverage of inter firm networks 79
Consumer Behaviour. Comportamento d'acquisto e fedeltà del consumatore 77
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno 75
The impact of servicescape on cruiser experience and behaviouraL intentions. A conceptual framework 75
Concorrenza e strategie di differenziazione nel settore del trasporto aereo 72
Le relazioni di marketing nella gestione dei sistemi portuali: proposta di un modello di analisi 71
Measuring event experience and its behavioural consequences in the context of a sports mega-event 63
Le determinanti del valore della marca nella prospettiva del cliente: un'analisi comparata 55
Social media marketing practices and consumer reactions: a content analysis on Facebook brand pages 51
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry 40
A holistic view of marketing of innovation in European Countries 32
I comportamenti strategici delle compagnie elettriche europee 28
Le attività di marketing e vendite e di servizio post-vendita / Le strategie per il vantaggio competitivo 24
La gestione dei punti vendita di street food nel periodo COVID-19: un’analisi comparata 24
Totale 3.478
Categoria #
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Totale 11.737


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201941 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 20 21
2019/2020592 57 69 23 67 73 61 83 35 38 17 56 13
2020/2021624 84 6 38 38 45 10 49 11 36 58 15 234
2021/2022322 16 17 1 80 19 33 31 62 16 21 8 18
2022/2023707 90 70 36 86 96 112 29 64 67 13 32 12
2023/2024213 19 12 11 16 18 50 20 16 43 8 0 0
Totale 3.478