QUINTANO, Michele

QUINTANO, Michele  

Dipartimento di Scienze Economiche, Giuridiche, Informatiche e Motorie  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 34 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Analyzing the relationships among critical brand equity drivers and consumer behavioural intentions 1-gen-2013 Risitano, Marcello; Romano, R.; Quintano, Michele
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours 1-gen-2016 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry 1-gen-2021 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012 1-gen-2012 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Concorrenza e strategie di differenziazione nel settore del trasporto aereo 1-gen-2006 Quintano, Michele
Consumer Behaviour. Comportamento d'acquisto e fedeltà del consumatore 1-gen-2006 Quintano, Michele
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi 1-gen-2013 Risitano, M.; Sorrentino, A.; Quintano, M.
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The Effect of Digital Technologies Adoption in Healthcare Industry: A Case Based Analysis 1-gen-2018 Laurenza, Elena; Schiavone, Francesco; Quintano, Michele; Demetris, Vrontis
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey 1-gen-2012 Risitano, Marcello; Tutore, Ilaria; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno 1-gen-2018 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
A holistic view of marketing of innovation in European Countries 1-gen-2011 Quintano, Michele
A Holistic View of Marketing of Innovation in European Countries: Introduction 1-gen-2011 Schiavone, Francesco; Quintano, Michele; Simoni, Michele
How do firms process info? Monitoring brand equity drivers in Food and Beverage Sector 1-gen-2018 Romano, Rosaria; Risitano, Marcello; Quintano, Michele
I comportamenti strategici delle compagnie elettriche europee 1-gen-2012 Quintano, Michele
I comportamenti strategici delle imprese elettriche europee 1-gen-2012 Schiavone, Francesco; Quintano, Michele
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento 1-gen-2012 Risitano, Marcello; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno 1-gen-2016 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele