QUINTANO, Michele
QUINTANO, Michele
Dipartimento di Scienze Economiche, Giuridiche, Informatiche e Motorie
A holistic view of marketing of innovation in European Countries
2011-01-01 Quintano, Michele
A Holistic View of Marketing of Innovation in European Countries: Introduction
2011-01-01 Schiavone, Francesco; Quintano, Michele; Simoni, Michele
Analysing the impact of green consumption values on brand responses and behavioural intention
2023-01-01 Risitano, M.; Romano, R.; La Ragione, G.; Quintano, M.
Analyzing the relationships among critical brand equity drivers and consumer behavioural intentions
2013-01-01 Risitano, Marcello; Romano, R.; Quintano, Michele
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours
2016-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry
2021-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum
2017-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012
2012-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Concorrenza e strategie di differenziazione nel settore del trasporto aereo
2006-01-01 Quintano, Michele
Consumer Behaviour. Comportamento d'acquisto e fedeltà del consumatore
2006-01-01 Quintano, Michele
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi
2013-01-01 Risitano, M.; Sorrentino, A.; Quintano, M.
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia
2017-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey
2012-01-01 Risitano, Marcello; Tutore, Ilaria; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model
2017-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno
2018-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
How do firms process info? Monitoring brand equity drivers in Food and Beverage Sector
2018-01-01 Romano, Rosaria; Risitano, Marcello; Quintano, Michele
I comportamenti strategici delle compagnie elettriche europee
2012-01-01 Quintano, Michele
I comportamenti strategici delle imprese elettriche europee
2012-01-01 Schiavone, Francesco; Quintano, Michele
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento
2012-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno
2016-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele