POPOLI, Paolo

POPOLI, Paolo  

Dipartimento di Studi Aziendali e Quantitativi  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 43 (tempo di esecuzione: 0.015 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"I will always hate you"! An investigation of the impact of anthropomorphism in online anti-brand communities 1-gen-2023 Brandao, A; Popoli, P
Advancing Insights on Brand Management 1-gen-2017 Popoli, Paolo
Brand Management beyond Customers and Products: A Stakeholder-centered Perspective 1-gen-2018 Popoli, Paolo
BRANDING DISTRIBUTIVO E CREAZIONE DI VALORE 1-gen-2012 Popoli, Paolo
Branding of Local Innovation Systems 1-gen-2022 Simoni, Michele; Popoli, Paolo; Risitano, Marcello; Pietronudo, MARIA CRISTINA; LA RAGIONE, Giuseppe
Conceptualizing Relational Resources as Critical Factor for IT Outsourcing Success 1-gen-2017 Popoli, Paolo
Consciousness and Unconsciousness in Outsourcing: A Conceptual Integrated Model 1-gen-2019 Popoli, Paolo
Corporate Social Innovation in Comparison with Corporate Social Responsibility: Integration, Development or Replacement? 1-gen-2017 Popoli, Paolo
CSR Approach for Global Firms: Standardisation versus Adaptation 1-gen-2016 Popoli, Paolo
CSR e vantaggio competitivo nell’era di Internet 1-gen-2020 Popoli, Paolo
CSR in the Internet Era 1-gen-2018 Popoli, Paolo
Designing Management Control Systems: Systemic vs Sectoral Approach 1-gen-2019 Popoli, Paolo
Development and exploitation of relational resources in IT Outsourcing 1-gen-2014 Popoli, Paolo
FINALITA' E METODI DELLA PRIVATIZZAZIONE SOSTANZIALE 1-gen-2012 Popoli, Paolo
FROM CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TO CORPORATE SOCIAL INNOVATION 1-gen-2021 Popoli, Paolo
Il ruolo dei processi di branding nella gestione dei sistemi locali di innovazione 1-gen-2022 Simoni, Michele; Popoli, Paolo; Risitano, Marcello; Pietronudo, MARIA CRISTINA; LA RAGIONE, Giuseppe
IT SERVICES OFFSHORING: OPPORTUNITIES AND CRITICAL FACTORS FROM A STRATEGIC PERSPECTIVE 1-gen-2011 Popoli, Paolo
Joining the Anti-Brand Communities on the Internet: Who and Why 1-gen-2022 Brandão, Amélia; Popoli, Paolo; Tomás TInês, Passos
L'organizzazione dei servizi di Job Placement 1-gen-2016 Popoli, Paolo; Berni, Alessia
La co-creazione del valore della marca nella prospettiva degli stakeholder 1-gen-2021 Popoli, Paolo