Sfoglia per Autore
A characterization of the family of lines external to a hyperbolic quadric of PG(3, q)
2004-01-01 DI GENNARO, Roberta; NICOLA DURANTE DOMENICO, Olanda
Quadratic sets of a 3-dimensional locally projective regular planar space--
2004-01-01 DI GENNARO, Roberta; Durante, N.
A Characterization of the family of the external lines to a qudratic cone of PG(3,q), q odd
2010-01-01 DI GENNARO, Roberta; NICOLA DURANTE DOMENICO, Olanda
An evaluation of Customer Satisfaction in public train transport by complex principal component analysis
2011-01-01 Pasquale, Sarnacchiaro; DI GENNARO, Roberta
On the Grassmann space representing the lines of an affine space
2012-01-01 DI GENNARO, Roberta; Eva FERRARA, Dentice; Pia Maria Lo, Re
Metodi quantitativi per il supporto alle decisioni del management sanitario
2014-01-01 Sarnacchiaro, Pasquale; DI GENNARO, Roberta
The analysis of measurement model in structural equation model: an application to social responsible consumption
2015-01-01 Boccia, Flavio; DI GENNARO, Roberta; Sarnacchiaro, Pasquale
A structural equation model for the analysis of genetically modified foods consumption: A case study
2016-01-01 Sarnacchiaro, Pasquale; DI GENNARO, Roberta; Palma, Raffaela
Complex principal component analysis for the evaluation of Customer Satisfaction in public train transport
2017-01-01 DI GENNARO, Roberta; Sarnacchiaro, Pasquale
Un’indagine statistica per l’analisi della gradimento del Bonus Irpef
2018-01-01 Di Gennaro, R; Sarnacchiaro, P
Tourism satisfaction and perspectives: an exploratory study in Italy
2020-01-01 Boccia, F; Di Gennaro, R; Sarnacchiaro, P; Sarno, V
E-learning as a tool for the recovery and promotion of meta-cognitive and affective aspects in university teaching
2020-01-01 DI GENNARO, Roberta
Didactics of statistics at covid-time
2021-01-01 Di Gennaro, R.; Palladino, N.; Pastena, N.; Sarnacchiaro, P.
Lego® bricks and their educative peculiarities in the Italian primary school perspective
2021-01-01 DI GENNARO, Roberta; Palladino, Nicla; Pastena, Nicoletta
Didattica della statistica nei corsi e-learning: strategie per migliorare le prestazioni degli studenti in tempo di COVID
2021-01-01 Di Gennaro, R.; Palladino, N.; Pastena, N.; Sarnacchiaro, P.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile