Sfoglia per Autore
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012
2012-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey
2012-01-01 Risitano, Marcello; Tutore, Ilaria; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento
2012-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi
2013-01-01 Risitano, M.; Sorrentino, A.; Quintano, M.
L'impatto dei mega eventi nella gestione strategica dei territori. Il caso America's Cup World Series di Napoli
2014-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours
2016-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno
2016-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The impact of servicescape on cruiser experience and behaviouraL intentions. A conceptual framework
2016-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model
2017-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia
2017-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The influence of servicescape on experiential consumption and consumer delight: insights from a cruise setting
2017-01-01 Sorrentino, Annarita; Risitano, Marcello; Del Chiappa, Giocomo; Ferretti, Marco
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum
2017-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Il caso Enel. Governance ed analisi quantitativa
2017-01-01 Sorrentino, Annarita
The impact of consumer–brand engagement on brand experience and behavioural intentions: an Italian empirical study
2017-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The Influence of Tourists’ National Culture on Their Behaviours in a Sport Mega-Event
2017-01-01 Risitano, Marcello; Tutore, Ilaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Understanding the role of the service experience in the cruise industry
2017-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Strategie di marketing dei territori e ruolo dei mega eventi. Il caso Napoli
2018-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno
2018-01-01 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Mapping the endless customer journey for cruisers
2019-01-01 Ferretti, Marco; Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita
The value of perceived servicescape in the leisure cruise experience
2019-01-01 Sorrentino, Annarita; Del Chiappa, Giacomo; Ferretti, Marco; Risitano, Marcello
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile