Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 62
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Co-creating value in destination management through mega sport events. The case of America’s Cup World Series Naples 2012 1-gen-2012 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating the role of national culture on tourist perceptions: an empirical survey 1-gen-2012 Risitano, Marcello; Tutore, Ilaria; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Il monitoraggio del valore creato per gli “impacted end user” nella gestione di un mega evento 1-gen-2012 Risitano, Marcello; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Creazione e monitoraggio della customer experience nella gestione dei mega-eventi 1-gen-2013 Risitano, M.; Sorrentino, A.; Quintano, M.
L'impatto dei mega eventi nella gestione strategica dei territori. Il caso America's Cup World Series di Napoli 1-gen-2014 Risitano, Marcello; Sorrentino, A; Quintano, Michele
Analyzing the relationships among destination image, event satisfaction and intentional behaviours 1-gen-2016 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Il ruolo dell'identità territoriale nello sviluppo di un distretto culturale. Il caso dell’arte presepiale di San Gregorio Armeno 1-gen-2016 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The impact of servicescape on cruiser experience and behaviouraL intentions. A conceptual framework 1-gen-2016 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Evaluating tourist behavior in sport mega-events through a structural equation model 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Critical success factors on strategic brand management in luxury fashion markets: the case of Isaia 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The influence of servicescape on experiential consumption and consumer delight: insights from a cruise setting 1-gen-2017 Sorrentino, Annarita; Risitano, Marcello; Del Chiappa, Giocomo; Ferretti, Marco
Building and measuring experience value co-creation in museum context. The case of MAV – Herculaneum 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Il caso Enel. Governance ed analisi quantitativa 1-gen-2017 Sorrentino, Annarita
The impact of consumer–brand engagement on brand experience and behavioural intentions: an Italian empirical study 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
The Influence of Tourists’ National Culture on Their Behaviours in a Sport Mega-Event 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Tutore, Ilaria; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Understanding the role of the service experience in the cruise industry 1-gen-2017 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Strategie di marketing dei territori e ruolo dei mega eventi. Il caso Napoli 1-gen-2018 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita
Evaluating tourist experience in Italian cultural districts. The case of San Gregorio Armeno 1-gen-2018 Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita; Quintano, Michele
Mapping the endless customer journey for cruisers 1-gen-2019 Ferretti, Marco; Risitano, Marcello; Sorrentino, Annarita
The value of perceived servicescape in the leisure cruise experience 1-gen-2019 Sorrentino, Annarita; Del Chiappa, Giacomo; Ferretti, Marco; Risitano, Marcello
Mostrati risultati da 1 a 20 di 62
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile