PRESENZA, ANGELO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 529
NA - Nord America 175
AS - Asia 107
SA - Sud America 11
Totale 822
Nazione #
RU - Federazione Russa 415
US - Stati Uniti d'America 173
SG - Singapore 83
IT - Italia 54
SE - Svezia 21
DE - Germania 16
CN - Cina 11
BR - Brasile 10
BE - Belgio 5
IE - Irlanda 5
FR - Francia 3
VN - Vietnam 3
FI - Finlandia 2
KZ - Kazakistan 2
AR - Argentina 1
AT - Austria 1
AZ - Azerbaigian 1
BG - Bulgaria 1
CA - Canada 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EE - Estonia 1
ES - Italia 1
GB - Regno Unito 1
HK - Hong Kong 1
ID - Indonesia 1
IN - India 1
IR - Iran 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
LT - Lituania 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 822
Città #
Singapore 65
Boardman 22
Nyköping 20
Moscow 17
Ogden 16
Yubileyny 15
Munich 12
Los Angeles 11
Shanghai 10
The Dalles 8
Catania 6
Dallas 6
New York 6
Brussels 5
Dublin 5
Assago 4
Monte di Procida 4
Hanoi 3
Nocera Inferiore 3
Porto San Giorgio 3
Rome 3
Amorosi 2
Helsinki 2
Livorno 2
Massa Marittima 2
Messina 2
Milan 2
Montpellier 2
Naples 2
Pescara 2
Salerno 2
Scordia 2
Sezze 2
Almaty 1
Amman 1
Ariquemes 1
Ashburn 1
Baku 1
Bishkek 1
Bratislava 1
Brno 1
Campobasso 1
Chennai 1
Dzhezkazgan 1
Giovinazzo 1
Gravataí 1
Hangzhou 1
Hong Kong 1
Innsbruck 1
Iporá 1
Kathmandu 1
London 1
Madrid 1
Olímpia 1
Ottawa 1
Panama City 1
Porto Alegre 1
Rio Grande 1
San Juan Bautista 1
Santa Clara 1
Sofia 1
Stockholm 1
São Miguel do Tapuio 1
São Paulo 1
São Roque 1
Tallinn 1
Vitória 1
Totale 302
Nome #
Destination Building. Teorie e pratiche per il management della destinazione turistica 61
Le condizioni di efficacia nel processo di sviluppo turistico di un territorio 56
Dealing with customer expectations and satisfaction in the tourism sector. An empirical investigation in Italy 49
Policy Network and Destination Management. An Italian Case Study 44
DESTINATION COMPETITIVENESS AND EDUCATION SYSTEM: OLD RESOURCES FOR NEW POLICIES 43
Destination Building. A strategic approach to the sustainable development of a tourism destination 42
Analyzing the Performance of Destination Management Organizations. An empirical study 41
Il ruolo delle “destination management organization” per la competitività dei sistemi turistici territoriali 38
LA SODDISFAZIONE DEL TURISTA COME STRUMENTO DI VALUTAZIONE DELLA DESTINATION COMPETITIVENESS 38
RUOLO E STRUMENTI PER L'EFFICACIA DI UN OSSERVATORIO TURISTICO REGIONALE 37
REVITALIZING RURAL SPACES THROUGH CREATIVITY: NEW WAYS OF USING TRADITIONAL RESOURCES. THE CASE OF WINE TOURISM IN ITALY 37
Harnessing Digital Technologies for Knowledge Management in Luxury Hospitality: the cases of Grand Hotel et de Milan and STRAFhotel&bar 37
Il Destination Audit come fattore critico nella gestione di un osservatorio turistico regionale 35
Natural Environmental Sustainability And Micro-Tourism Destinations: The Case Of Southern Italy 34
Managing wine tourism in Italy 34
Social innovation through crowdfunding. The case of “Meridonare” 34
Il turismo 33
Il Turismo nella Regione Molise 32
Il ruolo delle Destination Management Organizations per la competitivita’ dei sistemi turistici territoriali 31
The analysis of tourism destination competitiveness from a sustainable perspective: Subjects, tools and methodologies 30
Lo studio della competitività turistica delle regioni italiane attraverso l'analisi multivariata 30
The competitiveness of the South Italian tourism regions through wine tourism 18
null 10
The role of natural environmental sustainability and the effect on tourist satisfaction in emergent micro-tourism destinations: the case of southern Italy 1
Totale 845
Categoria #
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Totale 5.190


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/202382 0 0 0 0 0 0 0 50 8 7 12 5
2023/2024138 5 14 26 12 3 7 4 2 22 12 1 30
2024/2025625 9 34 5 32 16 126 175 200 13 15 0 0
Totale 845