LA RAGIONE, Giuseppe
LA RAGIONE, Giuseppe
Mostra
records
Risultati 1 - 7 di 7 (tempo di esecuzione: 0.003 secondi).
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry
2021-01-01 Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele
Branding of Local Innovation Systems
2022-01-01 Simoni, Michele; Popoli, Paolo; Risitano, Marcello; Pietronudo, MARIA CRISTINA; LA RAGIONE, Giuseppe
Il ruolo dei processi di branding nella gestione dei sistemi locali di innovazione
2022-01-01 Simoni, Michele; Popoli, Paolo; Risitano, Marcello; Pietronudo, MARIA CRISTINA; LA RAGIONE, Giuseppe
La gestione dei punti vendita di street food nel periodo COVID-19: un’analisi comparata
2021-01-01 Risitano, Marcello; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele
New emerging capabilities for managing data-driven innovation in healthcare: the role of digital platforms
2022-01-01 Pietronudo, Mc; Zhou, Fl; Caporuscio, A.; La Ragione, G.; Risitano, M.
Re-thinking Street Food Marketing in COVID-19 Pandemic Period. “Pescaria” as Pilot Case Study
2021-01-01 Risitano, Marcello; LA RAGIONE, Giuseppe
Social media marketing practices and consumer reactions: a content analysis on Facebook brand pages
2022-01-01 Risitano, Marcello; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Analyzing the role of green consumption values to sustain consumer-brand relationships in the automotive industry | 1-gen-2021 | Risitano, Marcello; Romano, Rosaria; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele | |
Branding of Local Innovation Systems | 1-gen-2022 | Simoni, Michele; Popoli, Paolo; Risitano, Marcello; Pietronudo, MARIA CRISTINA; LA RAGIONE, Giuseppe | |
Il ruolo dei processi di branding nella gestione dei sistemi locali di innovazione | 1-gen-2022 | Simoni, Michele; Popoli, Paolo; Risitano, Marcello; Pietronudo, MARIA CRISTINA; LA RAGIONE, Giuseppe | |
La gestione dei punti vendita di street food nel periodo COVID-19: un’analisi comparata | 1-gen-2021 | Risitano, Marcello; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele | |
New emerging capabilities for managing data-driven innovation in healthcare: the role of digital platforms | 1-gen-2022 | Pietronudo, Mc; Zhou, Fl; Caporuscio, A.; La Ragione, G.; Risitano, M. | |
Re-thinking Street Food Marketing in COVID-19 Pandemic Period. “Pescaria” as Pilot Case Study | 1-gen-2021 | Risitano, Marcello; LA RAGIONE, Giuseppe | |
Social media marketing practices and consumer reactions: a content analysis on Facebook brand pages | 1-gen-2022 | Risitano, Marcello; LA RAGIONE, Giuseppe; Quintano, Michele |