NAPOLITANO, Maria Rosaria

NAPOLITANO, Maria Rosaria  

Dipartimento di Studi Aziendali e Quantitativi  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 203 (tempo di esecuzione: 0.021 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Il Marketing e le prospettive di sviluppo delle imprese termali in Italia” 1-gen-2009 Napolitano, M. R.
"Importance-Performance Analysis as a Tool in Evaluating Town Centre Management Effectiveness" 1-gen-2009 Riviezzo, A.; De Nisco, A.; Napolitano, M. R.
"The Institutional Education and Training for Entrepreneurship Development in the Italian Universities" 1-gen-2008 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.
A multi-method study to assess the impact of university activities on the community quality of life 1-gen-2021 Riviezzo, A.; Mason, M. C.; Zamparo, G.; Napolitano, M. R.
A Segmentation Approach to Country Image. A study on Perception of Italy across seven Emerging Markets 1-gen-2019 Mason, M.; Ciani, S.; De, Nisco; Napolitano, M. R.; Oduro, S.
A stakeholder approach to heritage marketing strategy 1-gen-2018 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
Accessing external networks: the role of firm’s resources and entrepreneurial posture 1-gen-2013 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
Acquisizioni e fusioni nel settore ICT: evidenze empiriche da una prospettiva di analisi processuale 1-gen-2009 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Maggiore, G.
Acquisizioni nei settori ad alta intensità di conoscenza. Un’analisi interpretativa basata su casi di successo 1-gen-2011 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Maggiore, G.
Along the Pathway of University Missions: A Systematic Literature Review of Performance Indicators 1-gen-2020 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Fusco, F. ).
An Importance-Performance Analysis of Tourism Satisfaction at Destination Level: Evidence from Campania (Italy) 1-gen-2015 De Nisco, A.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
An Importance-Performance Analysis of tourist satisfaction at destination level: evidence from Campania (Italy) 1-gen-2015 DE NISCO, A.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Analisi dell’ambiente generale- Analisi dell’ambiente competitivo- Analisi dei mercati, Segmentazione, scelta del mercato-obiettivo e posizionamento 1-gen-1997 Napolitano, M. R.
Applying Critical Discourse Analysis to Explore the Italian Universities Orientation towards the Entrepreneurial Model 1-gen-2011 Riviezzo, A; Napolitano, M. R.; Garofano, A
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique 1-gen-2011 Riviezzo, A.; Testa, M.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 1-gen-2012 Riviezzo, A.; Testa, M.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Assessing the Entrepreneurial Orientation of University Departments and its Impact on Performance 1-gen-2012 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Assessing the Entrepreneurial Orientation of University Departments. A comparative study between Italy and Spain 1-gen-2017 Riviezzo, A.; Linan, F.; Napolitano, M. R.
Attitudini e comportamenti di acquisto nella provincia di Benevento. I principali risultati della ricerca empirica 1-gen-2003 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Attractiveness of European Higher Education in Entrepreneurship: a Strategic Marketing Framework 1-gen-2012 Riviezzo, A.; De Nisco, A.; Napolitano, M. R.