TRUNFIO, Mariapina

TRUNFIO, Mariapina  

Dipartimento di Studi Aziendali e Quantitativi  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 109 (tempo di esecuzione: 0.015 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Il governo e il marketing del territorio” 1-gen-2006 Golinelli, Claudia Maria; Trunfio, M.; Liguori, M.
A cultural hybridisation approach to reinterpreting the integration-diversity dichotomy: the case of Guggenheim's master branding Bilbao 1-gen-2014 Go, Frank M.; Trunfio, Mariapina
A Literature Review on Social Media Engagement: Theoretical Approaches and Social Media Metrics 1-gen-2020 Trunfio, M.; Rossi, S.
A Multi‑modelling Approach for Assessing Sustainable Tourism 1-gen-2022 Punzo, Gennaro; Trunfio, Mariapina; Castellano, Rosalia; Buonocore, Mirko
A paradigm shift from tourism destination management to democratic governance of place branding 1-gen-2011 Go, Fm; Trunfio, Mariapina
A visitors’ experience model for mixed reality in the museum, Current Issues in Tourism 1-gen-2019 Trunfio, M.; Campana, S.
Advances in Metaverse Investigation: Streams of Research and Future Agenda 1-gen-2022 Trunfio, M.; Rossi, S.
Augmented and virtual reality in cultural heritage: enhancing the visitor experience and satisfaction at the ARA Pacis museum in Rome (Best Paper Award) 1-gen-2018 Trunfio, M.; Magnelli, Adele; Della Lucia, M.; Verreschi, G.; Campana, Salvatore
Beyond the authenticity-standardisation paradox in international gastronomy retailing: Twisting the hosting city brand with the place of origin 1-gen-2021 Pasquinelli, C.; Trunfio, M.; Rossi, S.
Boosting sustainable development in ‘overtouristified’ cities through smart technologies 1-gen-2019 Trunfio, M.; Pasquinelli, C.
Bridging Internal and External Issues Related to Knowledge Sharing: A Service-Dominant Logic Perspective 1-gen-2012 Della Lucia, M; Go, Fm; Trunfio, Mariapina
Building pervasive Innovations in Destination: the Role of ICTs and Social Capital 1-gen-2019 Trunfio, M.; Campana, S.
Caratteri e problematiche delle forme organizzative dell’ADI 1-gen-2005 Trunfio, Mariapina
Caratteri strutturali, potenzialità di sviluppo locale e dinamiche competitive dei contesti turistici meridionali. Il caso Puglia 1-gen-2009 Liguori, Mario; Rivieccio, Giorgia; Trunfio, Mariapina
Caratteri strutturali, potenzialità di sviluppo locale e dinamiche competitive dei contesti turistici. Il caso Campania 1-gen-2009 Liguori, M; Rivieccio, Giorgia; Trunfio, Mariapina
Case Studies 1-gen-2006 Trunfio, Mariapina
Co-creating value in destination management levering on stakeholder engagement 1-gen-2019 Trunfio, M.; della lucia, M.
Conceptualising and measuring social media engagement: A systematic literature review 1-gen-2021 Trunfio, M.; Rossi, S.
Confini, coalizioni e governance nei contesti territoriali. Verso la realizzazione dei sistemi turistici locali 1-gen-2010 Trunfio, Mariapina
Confronting Multi-Level Governance Challenges: The Case of Networked Rural Marginal Areas of Trentino 1-gen-2012 Go, Fm; Trunfio, Mariapina; DELLA LUCIA, M.